Isnin, 20 Julai 2009

HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE

salam...

sabtu pas,gue n member2 gerak pavillion semata-mata utk menonton muvie harry potter..secara jujurnya,gue tidak berapa meminati muvie ini tetapi nk tonton buat pertama kali cerita ini di pawagam punya pasal n nk usya pavi..

dipendekkan cerita,kami naik bas ke sana..hmm..monorail pun telah digunakan sebagai pengangkutan ke sana..mula beratur pada pukul 1++,sampai nak pkul 1.45,da sampai depan kaunter..."dik,sit ful sampai pukul 12.00tgh mlm..",rasa hampa pada mulanya..sekali brader 2 kata,ada sit reserve pukul 2.55 ptg..akan dicancelkan kalo tidak diambil 30minit b4 muvie start..kami pun masih bersemangat nak beratur balik pada pukul 2.00 ptg..

g makan(mahal gle beb),beratur balik,YEA!!! dpt tiket..4 tickets,harry potter,2.55pm(sit yg kami dapat,gempak bro!!!)..MOVIE harry potter yg nie wat gue nak tonton dari first movie sampai yg akan keluar,n nak baca lak novel2nya..rasa curious yg besar sgt...graphic menarik n jalan cerita boleh tahan..2 je arr...


sekarang kita beralih arah ke kehidupan sekolahku,persaraan gue sebagai pengawas telah berlangsung pagi tadi...hmm,nak nangis plak(YEAH2!!!)..[20/07/09].rasa rindu lak nak pakai baju putih..asyik pakai baju kuning jerr..xpe2..insyaALLAH one day..hehe.cikgu yg slalu tembak gue pun mst dah leh wat party sbb gue dah letak jawatan n bersara..haha..dapat penghargaan mcm piala??(lebih kurang laa) n sijil..


beralih pula pada training n study gue..hmm,ADIDAS KOTR nak hampir beb..perasaan cuak terus meluak..xpe2..akanku training HARI2 start esok di taman tasik shah alam...dari pukul 5ptg sampai pukul 7ptg..sape nk folo???jommm...minggu depan ujian july..relax2 jerr ah..xkisah pun..cikgu still pom pom!!! gue nya...biar selamba tapi jgn leka..ngah4..ape punya motivasi daa..
ok laa geng2ku sekalian..chow dulu,nak g tumbuk cili..

ADIOS

2 ulasan:

  1. hahaha...
    dah bersara ye bang...
    hahaha....
    klakar lak aku baca citer ko nie..

    BalasPadam
  2. aq kan pelawak yg xpandai nk melawak..
    ape2 pun,yep!! dah bersara.. YEAH!!!(huhu)

    terima kasih kerana membaca ^^

    BalasPadam