Jumaat, 10 April 2009

CERITERA HARI INI...

Salam...

pg ni..saya disuruh oleh sir.kuna utk jd penyambut tetamu..haiz..bukan xsuke
cuma rasa melecehkan tapi takpe la..dapat jgk lepak ngan kawan2ku..hehe..

ada gak terserempak ngan cikgu yg xsuke saya terlalu bergiat d dalam
sekola..perlu lebih tumpukan dalam study...sebenarnya saya dah cuba kurangkan
tapi tiba2 banyak pula cikgu meminta bantuan sana-sini..

cikgu yg menegur atas kesilapan saya sendiri 2 jgk mengatakan yg saya ni tunjuk bagus..mungkin sy tunjuk bgus sbb sy ni FORM 6..senior dlm sekola..hehe..
tapi ape yg dikatakannya mmg benar..terasa gak..kalo ikut dalam study,sy
mmg agak kekurangan..dalam koko..saya agak ter'involve'

harap maklum jgk..sy sbnrnya makin low confidence nk wat ape2 aktiviti sbb study
sy sendiri..results sy yg teruk mnybbkn sy berasa adakah patot sy nk jd pmimpin
dsekolah sedangkan study diri sendiri pon terok..haizz..jd..motivasi diri perlu
dpertingkatkan..

sy perlu wat keputusan secepat mgkn antara sosial o study..if sosial..bye2 study..
if study..i will make myself rest wit sosial..

ada cikgu menasihati sy supy berjumpa kaunselor..sy xalami ape2 tekanan
perasaan cume xkawal diri..jd,pembaca2 sekalian..jika ada rasa diri xbleh buat
sumting o idup nie kekurangan..nasihat org lain 2 perlu diambil n xperlu
salahkan org lain selain diri anda sendiri k...

tq n tc :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan