Khamis, 30 April 2009

Semua Ini Dugaan...

hmm..


tajuk post kali ni bukan la se'serious' mcm yg diwar-warkan..saya agak happy dgn apa yg saya lalui sekarang..walaupun ada rasa sedikit tidak puas hati sana-sini..saya bukan jenis kisah tentang puas ke x..jadi,tak payah pertikaikan sangat..


hari rabu lepas..saya hampir accident..memang dah hampir benar dengan rumah saya..hari pun dah nak hujan..sebab 2 saya bwk agak laju masa itu..waktu tengah berada di bulatan kecik berhampiran my hse..1 motor secara tibe2 dgn lajunya melanggar saya..nasib baik dia brek..fuh!!


terselamat..berdebar-debar saya time 2..


balik da xkisah pape dah..prepare utk lawatan ari nie..hasil kerja budak2 kelas bio sepenuhnya..terutama kityinn n diven wit raj..tis plan dijalankan dengan lancar n seronok jgk la..ALHAMDULILLAH!!! saya agak biasa dengan perjalanan lawatan hari nie..mungkin joiner2 lain ingat saya ni pelik(haha)..hanya separuh je energy yg digunakan..hehehe..


so,1st,kami gerak ke istana kehakiman di putrajaya...81 orang pelajar yang terlibat..cantik bangunan tersebut(harga cecah RM275 Juta)..belajar serba sedikit ttg LAW..boleh tahan la..ada la beberapa gambar yg ditangkap..
tengah merenung masa hadapan

pelajar2 yg mengikuti lawatan



hmm..dari pkul 9pagi sampai pkul 12 tgh hari disana..kami seterusnya bergerak ke FRIM,Kepong..aktiviti yang dijalankan disana ialah aktiviti jungle trekking..hmm,sebenarnya,trekking sambil mengenali kehidupan2 flora..agak seronok jugak la.

ada yang takot pacat la..ada yang betul2 datang nak belajar..ada yang xkisah langsung..walaupun letih tapi seronok..dapat luangkan masa dengan junior2 yg xbrapa kenal sangat..dapat la wat lawak bodo jugak..hehe..keluar hutan pukul 4.30 ptg..terus amek bas n balik alam megah..masa balik 2 dalam pukul 6 ptg.. g barjana jap,makan la..dan sampai umah akhirnya..

hmm.sekarang agak penat tapi esok ada satu lagi aktiviti iaitu camping..3hari 2malam kat ape ntah nama dia tapi celah2 hulu langat..penat tapi semangat 2 ada la jgk..ni la cerita baru2 nie..harap anda seronok dan faham ape yg saya ceritakan.. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan