Rabu, 19 Ogos 2009

Bulan Ramadhan Sudah tiba..

salam..

minggu ini minggu trial pertama..lepas cuti,ada lagi satu minggu..yeah!! paper hari ini..paper tough iaitu sejarah(every paper pun tough laa).hmm,ape yang boleh saya cakap.trial saya tengah musnah nie.kena target markah tinggi untuk paper esok.so,dapat selamatkan paper pengajian perniagaan daripada fail.mahu lulus sebahagian utk kali pertama.so,esok struggle day for me.please pray for me yeah.

hmm,cuti minggu depan? puasa lagi 2 hari jer?dah lama tunggu bulan puasa nie.mungkin boleh jadi bulan perubahan utk saya.agaknya.harap-harap boleh la.hari pertama puasa jer dah start buka sorang2.ye la.parents balik kampung.adik perempuan 2 confirm ikut.adik lelaki 2 pulak confirm buka kat luar.kenapa tak ikut balik kampung? bukan xnk ikut,tapi saje nak bagi ada filing balik raya nanti.lagi pun bosan.parents balik sebab ada hal dengan kontraktor untuk tolak rumah bagi siapkan rumah dorang yang mereka nak bina kat kampung 2.malas nak ganggu.biarkanlah mereka.

saya baru dapat rasa perubahan dalam diri.saya baru rasa ingin berjaya macam orang lain(sebelum nie tak pernah terfikir nak berjaya cam orang lain pun).banyak fikir nak main n follow orang benda yg bukan2 jer.haiz.kalau orang nasihat kat saya,saya buat bodoh jer.sekarang baru terasa dengan apa yang mereka katakan 2.tak kisahlah cikgu,parents,sedara atau kawan2.terima kasih banayk2 kerana try nasihatkan saya.perubahan tu boleh berlaku atau tidak? saya je boleh tentukan.

p/s:diri sendiri je boleh mengubah diri kita,betul x? soo..wat i can do is TRY to change la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan