Sabtu, 15 Ogos 2009

Haru-Biru

salam sume.haishh..asyik tertangguh-tangguh je bila nak update blog nie.bohsan nak buat sebenarnya.malam semalam ada dah perasaan nak menaip.last2,comp telah diserang oleh orang lain dulu.kalo nak tunggu giliran.mesti sampai pukul 1-2 pagi.

apa buat?baik tido je la.xpe arr.skang kan dah laksanakan tanggungjawab yg ingin ditanggung.hehe.sebenarnya minggu ini penuh dengan cabaran yang lagi berlipat kali ganda.banyak perkara yang terjadi.

hari isnin,lepas sekolah(1.25 tgh hari),terus balik rumah.balik awal sikit sebab nak follow ayah g hospital ampang.case apa?anak makcik (mak yan) meninggal dunia.bayi perempuan yang still dalam kandungan and memang dah nak bersalin dah.takziah diucapkan kepada dia dan keluarganya.sebab pemergiannya?tak ingat tapi ada sedikit punca berlaku kejadian kerana kesilapan doktor yang menunda tarikh operation yg perlu dilakukan,bayi tersebut sgt comel.

melakukan apa yang patut,ziarah mak yan,pergi uruskan jenazah.setelah semua selesai,berehat di rumah mak yan.ayah berbual panjang dengan sedare yg lama dia tak jumpa.saya buat bodoh je ar.balik ke rumah dalam 12 tgh mlm.keje yg clas bg xdilaksanakan.blum wat research lagi.xpe,tido dulu.bangun,pukul 4 pagi,cari maklumat yg disuruh oleh cikgu.badan rasa tak enak.baring kejap,lepas 2 cari balik n lastly dah rasa tak larat langsung.terus tido.parents tanya tentang mahu ke sekolah atau x.saya jawab,sudah pening kepala. terus tertido sampai pukul 12 tgh hari.rupa-rupanya saya sudah demam.badan xleh bergerak.rasa tak selesa.sakit yang teramat sangat.tekak rasa nak terkeluar.batuk pulak tu.

satu hari tersebut hanya tido sahaja.esoknya ayah membawa saya dan adik saya yg turut demam ke klinik kerajaan.hmm,memang dah tak tahan sakitnya,akhirnya baru dapat ubat,makan ubat dan demam dah kebah tapi batuk still ada pada hari khamis.sekarang dah oke.ubat still kena makan jugak sampai sekarang.

arrrgghh!!sebenarnya nak taip lagi tapi dah ngantuk laa..oke arr,sampai sini dulu la yer.nak tido.daaa!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan