Sabtu, 16 Mei 2009

Kena Lari Balik nieyh///

salam!


saya rasa saya kena g berlari balik la lepas nieyh..no futsal,back to running..salah satu sebabnya,20km RUN standard chartered lagi sebulan...xtraining pape lagi nieyh..2ndly,saya xtau kenapa diri saya skarang nie gemar sangat dengar lagu jiwang2,termenung...kawan2 selallu cakap saya nie ada masalah jiwa..hmm,lari dapat tenangkan balik jiwa ini...


cerita pasal lagu jiwang,lagu2 yang saya layan dan merasakan lirik tu hampir2 dengan my case ialah seperti lagu bencinta by faizal tahir,thinking of you by katy perry,rinduku terhenti by tomok,dan sebenarnya by yuna,sampai syurga n coba by faizal tahir,ada la satu dua lagu daripada yui...

saya xtau la..kena buang habit nieyh..dah terjadi peristiwa 2,xpayah la nk difikirkan lagi..betul x??am i too emo??hahaha...ehh,tak2..hariz bukan seorang yang macam 2..hariz ialah seorang yg tiada/kurang perasaan...i can kill sumting tau..hehehe...macam bunuh semut..


so,mesti pergi berlari balik la...berlari dapat tenangkan diri yang sedang bermasalah nie..personal life tercalar sana sini...idup mmg berwarna-warni..hehe..saya perlu tangani masalah nie..dgn baik..berfikiran positif...walaupun menyakitkan..AJAx3

nie la serba sedikit gambar dua bulan lepas masa rancak berlari n larikan diri daripada masalah..

URC = UITM RUNNERS CLUB
KASUT2 RUNNERS YANG SAYA RINDUI

TIME KAT BUKIT JALIL RUN,NAK ABIS DA NI

RINDU GILA SAAT NIE..

hehehe...NASRUL XDAPAT KEJAR GUE..

TERIMA HADIAH MASA CHARITY RUN..

saya rasa gembira masa berlari,tenang jgk serta dapat ramai kawan dan memang seronok..tipu laa kalo xletih..tapi itu la namanya kepuasan..saya akan kembali berlari...tapi exam dulu yaa..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan