Sabtu, 9 Mei 2009

Selamat Hari Ibu..


hmm..


tahun ini lain macam la rasa Hari Ibu.. sepatutnya hari ini perlu di sambut hari-hari..mungkin hari ini nak dijadikan hari yang spesial utk ibu-ibu la kononnya...


hmm..ape2 pon,saya rasa kesalahan saya terhadap mak saya memang banyak.. disebabkan saya ni mmg ditakdirkan kurang heart filing..saya xtau kasih sayang 2 mcm mana rasanya,saya jarang rasa sedih..cuma takut jerr yg selalu lebih...


tahun ini..saya rasa perasaan serba-salah yang lebih daripada tahun-tahun terdahulu..mungkin banyak sangat kesilapan yang telah saya lakukan terhadap mak dan ayah saya...


saya akan terus berjuang untk memberi kebanggaan yg x ternilai kepada mak saya...I WILL PROVE IT..

MUM...I OWAYS LOVE U!!! ur sacrifice in ur life 2 lahirkan n take care of me will i remember until the end of my life...



HAPPY MOTHERS DAY...

to all mothers in the word...(esp. SITI ZALEHA BT. HASHIM)


U oways there inside my heart..until I die..^^

1 ulasan:

  1. selamat hr ibu...

    ko kene tagged ngan aku...

    g ke blog aku ...

    ^^

    BalasPadam