Khamis, 14 Mei 2009

LOWER 6 ORIENTATION...

salam!!!


satu minggu nie ada orientasi utk lower 6..hmmm,yeah!! benda ni yg saya tunggu..bukan sebab nak ragging..tapi sebab nak laksanakan tugas...btw,ini la minggu yg saya rasa saya nie tak layak jadi seorang leader.. hmm,patot la.. setiap organisasi yg saya join kompem ada probs..


ape2 pun...banyak saya da belajar..dari penakut jadi terlampau xkisah kena denda ape2 pun..dari pemalu sampai da xrisau ttg malu ape2 pn...dulu pendiam jadi pemarah pastu da malas nk marah n banyak cakap..seronok tgk perubahan nie..tapi yeah..i love myself yg dulu..itu la diri sebenar saya..takut,pemalu,pendiam n x sosial sgt...mz chng bak..


minggu ni jgk laa..saya rasakn saya da salah landasan dalam idup..kaunselor ada bg sikit nasihat..hmm,agak berguna...n she said she's like me...funny la dia 2...ngah3..


minggu orientasi tingkatan 6bwh adalah minggu kesedaran bagi saya...saya patut letak jawatan dari awal...susah jadi pengerusi kalo xde kebolehan...betul betul betul..sy mmg xde kelebihan..

haizz..sedih gak..kalo pasal personal life,agak kurang enak..almaklumlah,nama pun hidup..xsentiasa happy..ada gak time sedih,marah,menyakitkan..kalo xde,xwarna-warni la idop kita..hnestly,skarang sy rasa tertekan dalam hidup..

itu saje kot wat nw..nnt ada gambar orientasi..saya show la yerr..
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan