Jumaat, 9 Oktober 2009

halfWay of it

Salam...

erkk..minggu ini ialah minggu paling malas nak ke sekolah..haha.saya pun duduk le rumah.hmm,isu post kali ini yer.about my family,lolx.honestly,saya n my adik-beradik not in a good relationship.adik lelaki yg bernama afiq tu memang different gila dengan saya.oh,baru-baru ni saya perasan jugak yang dia tengah berlagak macam dia lebih tua daripada saya.no respect.oke,adik perempuan saya pula,she's oke tapi kadang2 tu memang tak suka perangai budak ini.hmm,tak boleh ditegur.nanti melawan.walaupun diri dia yang salah.hmm,walaupun begitu,jika salah sorang daripada kitorang ditimpa masalah.masing2 akan membantu.i mean masalah yang besar lah.

malas pulak nak cerita pasal permusuhan indonesia dengan malaysia ni.hmm,lagi pun cuma nak story benda yg diketahui je.ok lah,haha.tiba-tiba lak dengar japanese songs.ini kerja si cik ilien.hehe.arashi punya fans lah.boleh lah layan lagu dorang nie tapi saya paling minat lagu beautiful days(ryuusei no kizuna),sedap lagu 2.Ohno satoshi lah saya rasa yang paling nice nak tengok.hmm,ok lah,lagu ninomiya kazunari yang saya rasa nak dengar berkali-kali ialah konseki(kako).boleh tahan lagu tuh.selain arashi,sekarang ada gak layan lagu japan cam lagu tema anime one piece.kebanyakkan lagu-lagu ni tingkatkan semangat.haha.2 je kot pasal benda alah nie.

huh!!! sekarang kita beralih ke ninja warrior siri terbaru (sasuke 23).arghh!!! tak tau lah plak dah lama tammat siri ke-23 nie,takde sape yang dapat habiskan semua obstacles.hmm,the person yg pernah menang dis game iaitu makoto nagano pun hampir-hampir nak menang sekali lagi.1 mur person yang layak sampai final stage tu(xberapa ingat namanya,tak silap nama budak tu hitoshi kanno kot) mungkin akan jadi pengganti ALL-STARS NINJA WARRIOR seperti toshihiro takeda,bunpei shihatori,makoto nagano,katsumi yamada,kazuhiko akiyama and shingo yamamoto.haha.dorang nie memang happening gle lagi-lagi shingo sebab setiap kali sasuke berlangsung,dia mesti turut serta.haizz.kenapalah Malaysia takde realiti gameshow camnie.boleh tengok ramai atlet dan bukan atlet nak melepasi semua halangan.

itu je kot ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan