Sabtu, 3 Oktober 2009

KARENAH KAWAN!!!

salam... haha.



tengah bosan nie.so,teman nak tulis topik nie.hmm,kawan atau rakan or in english friends.

hmm,salah satu benda yang surely ada dalam hidup kita.jadi,teman nak cerita sikit tentang karenah kawan2 teman.sesiapa yg rasa nak dengar.boleh terus membaca yer :)



oke.hmm,saya nie tak ramai sangat kawan tapi kenalan jer ramai.kawan baik saya pun boleh dikira sekarang.mungkin sebab my type datz sangat membosankan and tak sangat ada perasaan nie yang menyebabkan benda ini berlaku.haha.tak kisahlah.oops,saya patut cerita tentang karenah kawan2 saya kan?



hmm,karenah kawan2@.kenalan rapat saya yang saya rasa terlampau banyak.hehe.tapi itulah yg membuatkan hidup kita bertambah indah(kadang2 tak ^^).oke2,salah satu karenah kawan saya.buat joke yg menyakitkan hati.haaa!selalu benda ini man side yang bnyk buat.hahaha.memang seronok kalau tengok orang kena kutuk tapi ingat!! dosa kutuk mengutuk ni,walaupun seronok kenakan orang,orang yg terkena tu mesti rasa sakit hati.hehe.(sumtimes i oso involves in it ^^).hmm,macam2 kutukan saya penah kena.gigi peluru la.jongang la n pelbagai lagi but saya tak kisah sangat bcos entahlah,saya tak rasa bengan pun tapi happy sikit adalah sebab orang realise kewujudan saya kat sana.hahaha.alasan yg pelik.



karenah kawan yang seterusnya,suka membangga2kan diri.hahaha.kalau nak ikutkan,lebih 70% orang tak suka perangai/karenah nie tapi still ada.hehe.hmm,honestly,ada sikit je makhluk nie.type yang membanggakan diri ini selalu dipandang rendah oleh kawan2 yang lain sebab dia asyik nak menangkan diri dia jer walaupun da memang benda tu ada kat dia.hahaha.saya pun ada gak ter'xsuka' sorang 2 pasal benda nie.takpe lah,janji tak gaduh cuma saya tak tegur dia kalo takde benda penting.haha.argghh! jangan tension2.



seterusnya,kawan2 yang sentiasa ikut kita.hmm,secara jujurnya.saya memang takde kawan jenis camnie.dulu ada ah.tapi masing2 dah membesar kan???hehehe.sekarang kalau pergi mana2 jer selalu sorang2.tapi,kalau ada yg mengajak teman ke,join ke.barulah saya keluar beramai2.hmm,kiranya kat sini saya tergolong dalam golongan ikut kawan la.haizz.biasalah,saya nie takde kat dorang pun cam takde pape yg akan berlaku.haha.emo pulak.nope2.saya yang pilih nak jadi camni k.sebab selalu ajak kawan keluar/teman/join saya ke mana2,kebanyakkannya ditolak.baik diamkan diri jer lagi senang.hmm,kecewa?? ada la sikit tapi takpe ah.masing2 bz and ada hal sendiri.its ok :)



yeah!! karenah kawan berikutnya,kawan yang pemurah.tak dinafikanlah,ramai jugak.tapi sebahagian daripadanya mesti ada sebab baik tiba2.seronok tengok.tapi yang betul2 baik tu still ada jugak.haha.nak tau contoh? hmm,adala sorang mamat ni,dia memang jarang berborak ngan membe dia yg lagi sorang nie.pada satu hari,tiba2 dia chat la ngan membe dia tu.membe dia tu pun terkejut.RUPANYA2,dia nak minta pinjam baju.benda tu yang saya terkena.p/s:sampai skarang baju tu tak dipulangkan.haizz.takpelah,karenah kawan2.terima jelah.



haha.ada gak tu yang cakap main lepas jer.karenah dorang nie ganas betul.hmm,cakap main lepas sampai sum1 tu terasa gle,pastu baru rasa bersalah and then minta maaf banyak2.hehe.nasib baik saya ni jenis lambat nak panas.kalo tak,memang ramai lah saya anggap musuh.cakap main lepas nie bukan kutuk tau,dia serupa tcam kutukan tapi up sikit.haizz.ada jugak karenah camtu kat membe2 saya.sorang dua je ah.sampai nak bergaduh and tak anggap kawan.

P/s:benda kecik boleh jadi gaduh.


hmm...tertidur la lepas tulis post nie..bangun2 pc tak tutup..hahaha...anyway,highway,or noway..lenkali lah saya sambung...pada kawan2 saya...i LOVE u all walaupun ada yang menyakitkan hati..buat masa ini,saya ok dengan macam2 karenah,...tak tahulah masa depan nanti macam mana kan.... :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan