Khamis, 15 Oktober 2009

MALAM GRADUATION UPPER 6..

Salam ^^

malam yang baru sahaja lepas,telah diadakan majlis malam graduasi tingkatan 6 atas.haah! still ada kelayakan kepada sesiapa yang nak 'graduate'.syaratnya ialah individu tersebut perlu memperoleh sekurang-kurangnya 1 prinsipal dalam salah satu subjek yang diambil.prinsipal?? hmm,prinsipal adalah status untuk markah yang lebih daripada 50/100.penjelasan yang paling senanglah.

quite great nite.aturcara bermula dari pukul 6.30 petang,berkumpul untuk masuk ke dewan makan yang siap ada pentas.sembahyang n all sort of things.pukul 8pm boleh makan.hnestly,im de first person yang cedok nasi..haha.lapar sangat.tempoh untuk isi perut adalah selama 1jam.after that,aturcara seterusnya..penyampaian sijil and persembahan(berselang seli sebanyak 3 sesi).my class,sesi ke-3(sesi terakhir).done with it.tangkap2 gambar,nama kena panggil sekali lagi for jawatan ex-presiden(haiz.xpatut dapat penghargaan nie).

next aturcara,permainan.banyak benda berlaku,konklusinya,memang fun cuma agak kelam-kabutlah sikit.biasalahkan,games.yeah!! quite fun malam graduasi ini,cuma saya memang mengantuk dari awal lagi.tapi bila nak habis tu,adalah fresh sikit.and most importantly,jumpa kawan yang memang lama tak nampak kat sekolah macam tina and cheah.rindu kat dorang tapi memang kurang dapat chat.huhu.itu je la.gambar adalah sikit.ni haa:

pentas malam graduasi*ser leng working on sumting*


cert palsu and sum of chocs yang dijadikan sbgai penghargaan.






Upper 6 Guys*Phoon,Faiq and Yat Kun Not inside*


Upper 6 Girls(suku daripada mereka)

my classmates n me who got certificate.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan