Selasa, 6 Oktober 2009

Mission!!!

salam!!!

darn...what the hell happened to me?? like my micro teacher said "makin nak exam,makin biol"
hahaha..mungkin kot,im a little more crazy than b4.tak kisahlah.nervous mengerumuni myself.
honestly,this STPM madness has come...i dunno since when la.



hmm,hahaha.hariz! u nvr afraid of exam..dun start to afraid about it yeah!! when u failed,u can laughed very loud.when u nt get an A,u can smile so nice..so,dun afraid..BE YOU!!! hahahahaha.

hmm,sejak lepas Ramadhan n pertengahan Syawal nie.biasalah,aktviti yg takkan dilupakan pada setiap petang.ape lagi..futsal le.erk! cite bout futsal,owh..kakiku sangat terluka kebelakangan ini.. tapi tak pernah show or tell anybody leh..selalu ingat nak rest my legs but im addicted..confirm will go to the field and play..after balik,baru rasa kesakitan tak terhingga..ouch!!!



hmm,maybe lama-lama nanti bila dah terbiasa,my legs ok la balik.my futsal shoes,damn terrible jahanam.tapaknya memang haus gle.siap dah ada lobang dah.takpe2,leh guna lagi.nanti2 lah i reveal my new shoes.maybe quite late lah..must save some funds dulu.haha.the brand tat i will buy confirmlah adidas.so wait n see ya my new futsal shoes.



hmm,yeah!!sekarang pasal isu semasa plak yer.about kejadian gempa bumi di padang,indonesia..(kampung aku tuh).hahaha.tsunami kat solomon island.and filipina dengan ributyg sangat pelik namanya.haizz.perkara-perkara seperti ini,wat hariz insaf dengan ape yang dah hariz lakukan.pernah tak kita terfikir kenapa kejadian-kejadian ini selalu berlaku?kalau ikutkan dalam al-Quran,memang tanda-tanda kecil kiamat(end of world).berlaku kejadian-kejadian sebegini.arrgghh!!!pening bila buat selidik tentang benda ini lebih daripada kehidupan sendiri.btw,kita di Malaysia patut bersyukur sebab kita di luar lingkaran api pasifik.tetapi sebagaiman apa yang dikatakan oleh cikgu PA2 saya,Puan Suriani.kita tak bleh berbangga dengan keadaan negara kita.malah,kita perlu merendahkan diri kita pada yang Esa.mungkin sekarang kita tak terkena,nanti suatu hari mungkin kita yang berbangga dengan keadaan kita sekarang pasti boleh terkena.

stay tuned ya.later kita bangkitkan isu-isu lain pula seperti isu rakyat indonesia yg bangkitkan ketegangan pada Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan